طراحی سایت

تکنیک های طراحی سایت

تکنیک های طراحی سایت فروشگاه آنلاین

تکنیک های طراحی سایت

 

 نحوه طراحی فروشگاه آنلاین: ۹ مرحله آسان برای شروع فروش آنلاین وجود دارد.

 

ساختن یک فروشگاه آنلاین روشی خارق العاده برای درآمدزایی وفروش است. اما باید از کجا شروع کنید؟ مشکل شروع کردن فروش آنلاین است.

خبر خوب این است که برای ساختن یک فروشگاه آنلاین نیازی به پول ، وقت و دانش فنی ندارید.

 

فروش تجارت الکترونیکی در حال حاضر ۱۷.۲ درصد از کل خرده فروشی ها را تشکیل می دهد ، که خرید آنلاین خود نسبت به سال قبل ۱۳.۷ درصد رشد داشته است.

 

با رعایت مراحل آسان گروه نرم افزاریidev ، به زودی یک فروشگاه اینترنتی درامد زا خواهید داشت.

 

پلت فرم های تجارت الکترونیک ساده ترین ، ارزان ترین و سریعترین راه برای ساختن یک فروشگاه آنلاین است. سه مورد برترShopify ، Wix  و  BigCommerce هستند.

 

در این راهنما ، ما بهترین راه برای ایجاد فروشگاه آنلاین را به شما نشان خواهیم داد.

نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین

بهترین طراح فروشگاه آنلاین را پیدا کنید یا پلت فرم هایی که میتوان برای تجارت الکترونیک انتخاب کرد.

بهترین برنامه را برای خود انتخاب کنید.

برای فروشگاه خود دامنه بخرید.

الگوی تجارت الکترونیکی خود را انتخاب کنید.

الگوی تجارت الکترونیکی خود را سفارشی کنید

محصولات خود را اضافه کنید

روش های پرداخت را تنظیم کنید

تنظیمات حمل و نقل خود را انجام دهید.

پیش نمایش ، آزمایش… و درنهایت فروشگاه خود را منتشر کنید.

 

مرحله ۱: پلت فرم ساخت فروشگاه آنلاین را انتخاب کنید

پلت فرم ecommerce یک نرم افزار آنلاین است که به شما امکان می دهد فروشگاه آنلاین خود را بدون نیاز به مهارت های پیشرفته فنی ، دانش کد نویسی بسازید. تمام آنچه شما نیاز دارید اینترنت و یک ایده تجاری عالی است.

هنگام راه اندازی فروشگاه اینترنتی ، اولین قدم انتخاب صحیح پلت فرم فروشگاه اینترنتی است.

پلت فرم های فروش آنلاین زیادی وجود دارند.برخی از آنها ارزان هستند و برخی گران،برخی قابل اعتماد و برخی دیگر قابل اعتماد نیستند.

ما برای شما انتخاب مناسب را کمی ساده تر می کنیم. ما دو سیستم پلت فرم تجارت الکترونیکی برتر را برای طراحی سایت فروشگاهی در زیر ذکر کرده ایم. Shopify را برای فروشگاه های بزرگ آنلاین و Wix را برای فروشگاه های کوچکتر توصیه می کنیم:

ساخت فروشگاه اینترنتی نیز با استفاده از ویرایشگر کد مانند WordPress و سرویس میزبانی وب امکان پذیر است.

نکته منفی این است که ایجاد فروشگاه در وردپرس به مهارت فنی بسیار بیشتری احتیاج دارد. حتی ممکن است نیاز به استخدام یک توسعه دهنده وب داشته باشید که بسیار گران می شود.

البته من به شما پیشنهاد می کنم که اگر نمی توانید هزینه زیادی را بپردازید.طراحی سایت فروشگاهی آنلاین را به شرکت طراحی سایت بسپارید.شرکت طراحی سایت idev با هزینه مناسب فروشگاه آنلاین مورد نظر شما را طراحی می کند.

پلت فرم های تجارت الکترونیک بسیار آسان هستند و شما به راحتی می توانید با این روش محصولات خود را آنلاین به فروش برسانید.

 

کدام وب سایت ساز تجارت الکترونیکی را باید انتخاب کنید؟

ما می دانیم که گزینه های زیادی در پیش رو قرار دارد ولی برای انتخاب باید به هدف و اندازه فروشگاه دقت داشته باشید.

با تحقیق دقیق درباره همه سازندگان وب سایت فروش آنلاین، ما می توانیم به شما پیشنهاد دهیم که کدام یک را انتخاب کنید.

 

برای فروشگاه های بزرگ

اگر قصد ایجاد یک فروشگاه الکترونیکی کاملاً تجاری ، فروش محصولات بالا را دارید ، ما Shopify را توصیه می کنیم.

 

ویژگی ها / ابزارها: مدیریت موجودی قوی ، بازاریابی ایمیل و ابزار فروش. در واقع هر چیزی که شما در یک فروشگاه کاملاً کارآمد نیاز دارید.

 

برای فروشگاه های کوچک

اگر قصد فروش چند محصول را دارید ، Wix را توصیه می کنیم. تنظیمات آن بسیار آسان است و طرح ها بسیار عالی به نظر می رسند.

ویژگی ها / ابزارها: از فروشگاه Shopify قدرتمندتر است ، اما بیشتر برای یک فروشگاه کوچکتر مناسب است.

وب سایت ساز فروش آنلاین خود را امتحان کنید

اگر در ایجاد یک فروشگاه آنلاین کوچک موفق هستید ، باید قبل از راه اندازی سایت تجاری خود ، سازنده وب سایت فروشگاهی آنلاین را آزمایش کنید.

بهترین راه برای انجام این کار یک تست رایگان چند روزه است!

فقط یک مورد را امتحان نکنید – می توانید سازندگان فروشگاه های آنلاین مختلف را آزمایش و مقایسه کنید تا مناسبترین وب سایت ساز را برای کسب وکار خود انتخاب کنید.

برای ثبت نام وتست رایگان توجه کنید:

Shopify – یک تست رایگان ۱۴ روزه دارد

Wix – ۱۴ روز نسخه پریمیوم را می توانید تست کنید.

BigCommerce – یک آزمایش رایگان ۱۵ روزه

هنگام تست سازندگان وب سایت تجارت الکترونیک ، از خود بپرسید:

آیا انتخاب قالب / مضمون و ایجاد تغییرات سفارشی آسان است؟

آیا قالب ها برای کسب و کار شما مناسب هستند؟

آیا اضافه کردن محصولات و دسته بندی آنها آسان است؟

آیا می توانید منو را ویرایش کنید تا شامل منوها و صفحات جدید شود؟

شما می خواهید پلت فرمی را پیدا کنید که استفاده از آن نه تنها آسان باشد ، بلکه هر آنچه را که لازم دارید ارائه می دهد. پس از تصمیم گیری در مورد آنچه نیاز دارید ، مدتی را در جستجوی آن بگذرانید تا سازنده ای پیدا کنید که تمام خواسته های شما را پوشش دهد.

 

مرحله ۲: بهترین برنامه را برای خود انتخاب کنید

هنگامی که چند سایت ساز را آزمایش کردید و از انتخاب خود راضی هستید ، باید در یکی از آنها ثبت نام کنید تا بتوانید ساختار سایت خود را ایجاد کنید.

 

برنامه های مختلف دارای ویژگی های مختلفی هستند. همانطور که انتظار دارید ، هر چه بیشتر بپردازید ،امکانات بیشتری نیز خواهید داشت. کدام یک از برنامه ها برای شما مناسب تر است؟این  به اندازه کسب و کار شما بستگی دارد.

 

اگر به دنبال ایجاد فروشگاه آنلاین هستید ، به یک برنامه پرداخت نیز نیاز خواهید داشت. بارگیری و فروش محصولات نیاز به نرم افزار پیچیده تری نسبت به ساختن یک وب سایت عادی دارد.

چند محصول برای فروش دارید؟

اگر قصد فروش محصولات زیادی را ندارید ، ممکن است یک برنامه ساده تر با نرخ پایین تر مناسب باشد. هیچ محدودیتی برای هیچ یک از برنامه های اصلی مانند BigCommerce یا Shopify وجود ندارد.

 

با این حال ، هرچه کالاهایی بیشتر بفروشید ، ارتقاء آن به یک طرح پیشرفته بهتر است.

چقدر می خواهید پرداخت کنید؟

برای راه اندازی فروشگاه آنلاین ، به یک برنامه تجاری مناسب نیاز دارید.

اگر مطمئن نیستید که کدام یک از برنامه ها را ثبت نام کنید ، نگران نباشید. با مشاور طراحی فروشگاه آنلاین ما صحبت کنید تا شما را راهنمایی کنند.

به چه ویژگی هایی نیاز دارید؟

به یاد داشته باشید ، فروشگاههای مختلف نیازهای متفاوتی دارند. ممکن است Shopify و BigCommerce گرانتر باشند اما ویژگی های بیشتری را ارائه می دهند.

آیا می توانید بصورت رایگان یک فروشگاه اینترنتی بسازید؟

بله! برنامه رایگان Big Cartel در حال حاضر به شما امکان می دهد بصورت آنلاین و بدون نیاز به پرداخت هزینه ماهیانه بصورت آنلاین به فروش محصولات خود بپردازید.. با این حال ، بهتر است بگوییم که امکانات آن محدود است.

البته پیشنهاد ما به شما این است که به جای سایت سازهایی با پرداخت ماهانه یا سالانه،طراحی سایت خود را به شرکت طراحی سایت بسپارید و هزینه کمتری کنید.

ما حتی در یک برنامه پرداختی ، Big Cartel توصیه نمی کنیم ، مگر اینکه کالاهای کمی مانند آثار هنری بفروشید.

برای استفاده از Big Cartel به مهارت های کد نویسی نیاز دارید و واقعاً ویژگی های زیادی انتظار نداشته باشید.در برنامه رایگان فقط می توانید ۵ محصول را با یک تصویر نمایش داده شده برای هر یک بفروشید.

ادغام چند کانال فروش

ادغام چند کانال فروش توانایی فروش در رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام و / یا فروشگاههای آنلاینی مانند آمازون یا eBay است. با افزایش روزافزون محبوبیت رسانه های اجتماعی ، فروش از طریق کانال های مختلف اکنون مهمتر از همیشه است.

Shopify و BigCommerce به شما امکان فروش مستقیم از طریق Facebook ، Instagram ، Pinterest ، Amazon ، eBay و بسیاری مراکز فروش دیگر را می دهد.

 

گواهی SSL

گواهینامه های SSL (Secure Sockets Layer) داده هایی را که از طریق فروشگاه شما عبور می کنند ، ایمن می کند و به این معنی است که مشتریان شما به سایت شما درحالت “HTTPS” نگاه می کنند. مشتریان امنیت بیشتری در سایت شا برای پرداخت اینترنتی دارند و به شما اعتماد می کنند.

پس از انتخاب سایت ساز و انتخاب برنامه ، مراحل بعدی عبارتند از:

 

  • یک الگو تجاری انتخاب کنید
  • طراحی قالب فروشگاه خود را سفارشی کنید
  • محصولات خود را به فروشگاه خود اضافه کنید
  • روش های پرداخت را تنظیم کنید
  • تنظیمات حمل و نقل را انجام دهید
  • پیش نمایش ، آزمایش و انتشار فروشگاه آنلاین

 

قبل از حرکت به مرحله بعدی ، اطمینان حاصل کنید که:

سایت ساز مناسبی را برای سایت خود انتخاب کرده اید.

 

مرحله ۳: برای فروشگاه خود دامنه بخرید

نام دامنه همان بخشی از  urlاست که نام فروشگاه شما را مشخص می کند.

یک نام دامنه خوب برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی موفق مهم است. این باعث ایجاد اعتماد مشتریان می شود و به ایجاد برند شما کمک می کند.

این چیزی است که مشتریان در نوار آدرس و جستجوهای Google مشاهده می کنند. به نام دامنه خود مانند علامتی که بالای یک فروشگاه خیابانی واقعی است به خوبی فکر کنید.

برای خرید دامنه از سایت های ارائه دهنده خدمات هاستینگ و دامنه می توانید آن را تهیه کنید.

 

۴ نکته در هنگام انتخاب نام دامنه:

کد کشور مناسب را انتخاب کنید – اگر به مشتریان بین المللی می فروشید ، دامنه .com را انتخاب کنید. کدهای خاص یک کشور فقط درصورتی که به مصرف کنندگان آن کشور بفروشید واقعاً مناسب هستند.

از نام های تجاری خودداری کنید – از جمله نام تجاری یا نام محصول موجود در دامنه شما می تواند شما را با مشکلات قانونی روبرو کند.

بی نظیر باشید – با کلمات بازی کنید ، اما خیلی مبهم نباشد.

اضافه کردن یک کلمه کلیدی – اضافه کردن یک عبارت جستجو محبوب به نام دامنه شما،قطعا در کسب رتبه بهتر در گوگل کمک می کند. هرچه در Google رتبه بالاتری داشته باشید ، بیشتر ترافیک خواهید داشت. هرچه میزان ترافیک بیشتر باشد ، فروش بیشتری نیز خواهد داشت.

به عنوان مثال ، اگر تی شرت  های خاصی را می فروشید ، “تی شرت” را در URL فروشگاه خود وارد کنید. شما مشتری های جدیدی را که در جستجوی آن تی شرت هستند ، جذب خواهید کرد.

نکته : هنگامی که نام دامنه خود را برای یکسال ثبت کردید ، تاریخ تمدید آن را یادداشت کنید تا به موقع تمدید شود.

 

قبلاً دامنه ثبتنام کردید ؟

اگر از قبل دامنه دارید ، نگران نباشید. می توانید دامنه را به فروشگاه آنلاین خود منتقل کنید.

 

مرحله ۴: الگوی تجارت الکترونیکی خود را انتخاب کنید

با استفاده از قالب های آماده می توانید بدون داشتن یک طراح سایت، یا برنامه نویسی ، سایت خود را آماده کنید! قالب های مختلف امکانات مختلفی دارند .شما با توجه به نیاز خود می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

 

چگونه قالب مناسب را انتخاب کنید؟

این سه سؤال را از خود بپرسید تا دریابید که کدام قالب مناسب سایت شماست:

  • می خواهید فروشگاه شما چه ویژگی هایی داشته باشد؟
  • چه سبکی را در صفحه اصلی سایت می خواهید؟
  • چگونه می خواهید مشتریان در فروشگاه آنلاین شما جستجو کنند؟
  • بیایید اینها را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم …

 

چه ویژگی هایی را می خواهید فروشگاه شما داشته باشد؟

امکانات بخش مهمی از نحوه ساخت فروشگاه آنلاین است. از خود بپرسید چه اهمیتی برای فروشگاه اینترنتی شما دارد: آیا به نقشه ، گالری یا صفحه درباره ما نیاز دارید؟ در مورد فیلم های صفحه اصلی خود چه فکر می کنید؟

برخی از قالب ها دارای ویژگی های بیشتری نسبت به سایر موارد هستند. به این فکر کنید که فروشگاه شما به چه ویژگی هایی نیاز دارد ، سپس لیستی تهیه کنید.

هنگام جستجوی موضوعی در سایت خرید قالب، ویژگی های آن را فیلتر کنید. محدود کردن گزینه ها می تواند به شما در یافتن قالب متناسب با نیازهای شما کمک کند.

چه سبک(style)  را در صفحه اصلی سایت می خواهید؟

صفحه اصلی شما اولین چیزی است که مشتریان شما می بینند. مثل ویترین فروشگاه شماست.مشتریان باید بتوانند با یک نگاه دقیقاً بگویند که نوع کسب وکار شما چیست.

صفحه اصلی شما می تواند یک تصویر ساده ، یا یک فیلم باشد. تصمیم بگیرید که بر اساس اهداف تجاری خود کدام گزینه را انتخاب کنید.

به عنوان مثال ، فروشگاه هایی که محصولات لوکس می فروشند باید اجازه دهند تصاویر شیک در صفحه اصلی سایت باشد. فروشگاه هایی که محصولات پیچیده تری را به فروش می رسانند ممکن است تصویری ساده تر ، همراه با متن بیشتر بخواهند.

 

چگونه می توانید مشتریان را در سایت نگه دارید؟

بیشتر خریداران بعد از ۱۰-۲۰ ثانیه یک وب سایت را ترک می کنند. این بسیار مهم است که آنها بتوانند بدون هیچ زحمتی آنچه را که جستجو می کنند پیدا کنند.

یک منو راهنما navigation bar)) قسمت اصلی سایت است. این منو به مشتریان امکان می دهد تا به راحتی در سایت شما جستجو کنند و با فروش بیشتر به شما پاداش می دهند.

از مهمترین صفحه شروع کنید. صفحاتی را که برای کسب وکار شما مهم نیستند شامل نکنید – آنها را به عنوان موارد منوی کشویی درج کنید.

منو راهنما سایت شما نیز باید به راحتی قابل خواندن باشد. کاربران اینترنت صفحه را به شکل “F” اسکن می کنند ، بنابراین فروشگاه هایی که در سمت چپ صفحه دارای یک سربرگ و نوار راهنما متمایز هستند ، به بهترین شکل عمل می کنند.

 

وقتی صحبت از رنگ به می آید ، شما می خواهید چیزی متناسب با صنعت شما باشد. راهنمای انتخاب رنگ مناسب  سایت را در سایت   idev-groupبخوانید.

مرحله ۵: قالب سایت خود را شخصی سازی کنید

پس از انتخاب یک الگو / قالب سایت ، به بخش مدیریت سایت خود بروید تا شروع به شخصی سازی سایت کنید.

 

سفارشی سازی سایت آسان است ، و شما می توانید تقریباً هر چیزی تغییر دهید. این شامل موارد زیر است:

 

اندازه متن و قلم

شماتیک رنگی

تصاویر

موقعیت یابی محصولات

امکانات

قرار دادن رسانه های اجتماعی

و..

بیشتر وب سایت سازهای فروشگاه آنلاین به شما امکان می دهند برنامه های مورد نیاز خود را نیز اضافه کنید.

مرحله ششم: محصولات خود را اضافه کنید

اکنون با استفاده از یک قالب فروشگاه اینترنتی که ایجاد کرده اید ، باید محصولات خود را اضافه کنید.

موارد اصلی برای اضافه کردن یک محصول

 

نام

قیمت

دسته بندی

وزن (برای محصولات فیزیکی)

فایل(برای محصولات قابل بارگیری مانند کتابهای الکترونیکی).

وب سایت سازهای مختلف وب سایت فروشگاهی محدودیت های مختلفی در مورد:

تعداد محصولاتی که می توانید بارگذاری کنید

تعداد گزینه های مربوط به هر محصول (همان محصول اما در اندازه یا رنگ متفاوت)

تعداد انواع محصول (ترکیبی از دو گزینه: به عنوان مثال ، یک تی شرت آبی در اندازه متوسط)

برای شروع ساخت وب سایت شما و نداشتن محدودیت در وارد کردن محصولات یا هزینه زیاد روی لینک زیر کلیک کنید:

 

 

سفارش طراحی سایت

 

 

سه ویژگی اصلی برای بارگذاری محصولات عالی

 

    1. توضیحات محصول
    2. تصاویر محصول
    3. دسته بندی محصولات

 

در زیر ما هر سه راه بررسی خواهیم کرد:

 

چگونه می توانید توضیحات محصول خوبی بنویسید؟

توضیحات محصول شما باید قانع کننده باشد ، اما در اینجا سه مورد وجود دارد که باید از آنها جلوگیری کنید:

 

  1. اصطلاحات پیچیده
  2. کلمات مبتذل
  3. جملات طولانی

 

توضیحات دقیق محصول می تواند تفاوت بین فروش و عدم فروش باشد

خرده فروش ویژگی های فنی محصول خود را ارائه می دهد ، سپس فایده آن را برای خریدار توضیح می دهد.

نکته دیگری که باید هنگام نوشتن توضیحات محصول در نظر داشته باشید ، SEO (بهینه سازی موتور جستجو) است. این موقعیتی است که شما هنگامی که مشتریان به جستجوی محصولات مورد نظر خود در گوگل هستند سایت شما نمایش داده شود.هرچه رتبه سایت شما بالاتر باشد وترافیک سایت شما بیشتر خواهد بود.

هرچه میزان ترافیک سایت بیشتر باشد ، فروش بیشتری نیز خواهد داشت. برخی از کلمات کلیدی مربوط به محصول خود را هنگام نوشتن توضیحات درج کنید. بگویید که شما این محصولات را می فروشید.

 

چگونه می توانید از بهترین تصاویرمحصول استفاده کنید؟

مانند توضیحات ، تصاویر محصول شما باید دقیقاً آنچه را که می فروشید منعکس کنند.

در اینجا چند نکته برای یادگیری نحوه ساخت یک فروشگاه اینترنتی که به نظر خوب می رسد، آورده شده است.

از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید – هرگز تصاویری تار یا خیلی کوچک را انتخاب نکنید.

مطمئن شوید که هر تصویر با اندازه یکسان است – از ابزاری مانند فتوشاپ استفاده کنید تا تصاویر خود را در همان ابعاد تغییر اندازه دهید.

عکس های خود را بگیرید – در صورت امکان از یک تلفن هوشمند خوب  برای گرفتن عکس های محصولات خود استفاده کنید.

گزینه ۳۶۰ درجه ای را برای محصولات ارائه دهید – اطمینان حاصل کنید که مشتریان می توانند محصولات شما را از همه زوایا مشاهده کنند.

تصاویر متنوعی را اضافه کنید – اطمینان حاصل کنید که خریداران می توانند در طیف گسترده ای از رنگ ها به محصول نگاه کنند.مثلا اگر لباس می فروشید رنگ های مختلف آن لباس را نمایش دهید.

یک ویژگی بزرگنمایی برای تصاویر اضافه کنید – به مشتریان خود این فرصت را بدهید تا جزئیات محصول شما را در سایز بزرگ مشاهده کنند.

 

آیا تصاویر محصول شما بهینه شده است؟

 

به راحتی می توانید تصاویر را با استفاده از یک ابزار فشرده سازی آنلاین رایگان بهینه کنید. این در اصل اندازه تصویر شما را تحت تأثیر قرار می دهد بدون اینکه بیش از حد بر کیفیت آن تأثیر بگذارد و می تواند باعث شگفتی هایی برای سرعت سایت شما شود!

 

تصاویر راهی عالی برای نمایش محصولات شما هستند. اما هرچه تصاویر فروشگاه شما بیشتر باشد ، مدت زمان بیشتری برای بارگیری سایت طول می کشد، بنابراین بهینه سازی تصویر سایت بسیار مهم است.یافتن تعادل مناسب بین تصاویر با کیفیت بالا و سرعت سایت بسیار مهم است.

 

درباره دسته بندی محصول category چه می دانید؟

دسته بندی محصولات نواحی مختلفی است که محصولات شما می توانند در آن قرار بگیرند ، و این باعث می شود مشتریان بتوانند آنچه را که می خواهند در فروشگاه شما بیابند.

ساده ترین راه برای ایجاد ایده های دسته بندی محصولات سایت این است که از خود بپرسید: اگر در سایت خود قرار گرفتید ، چه می خواهید؟

ما بیش از پنج دسته توصیه نمی کنیم. تعداد بیشتر باعث می شود خریداران با انتخاب های زیاد سردرگم شوند.

نکات کلیدی در ایجاد دسته بندی محصولات سایت:

دامنه قیمت – نمایش دامنه قیمت در صفحه دسته بندی شما وضوح بیشتری به آن می بخشد و از مرور محصولاتی که مشتریان قادر به خرید آنها نیستند جلوگیری می کند.

گزینه های فیلتر – به مشتریان خود اجازه دهید تا از نظر اندازه ، قیمت یا برند محصول فیلتر کنند. هرچه گزینه های بیشتری برای آنها فراهم شود ، پول بیشتری خرج می کنند.

اطلاعات اضافی درباره محصول ارائه دهید .این حق مشتریان است که اطلاعات کاملی از محصول داشته باشند و نقد وبررسی آن را بخوانند.

 

مرحله ۷: روش های پرداخت را تنظیم کنید

در مرحله بعد ، باید روش پرداخت سایت خود را تنظیم کنید. این یک بخش اساسی در تبدیل یک کاربر عادی به خریدار است.

 

چه روشهای پرداختی را می توان اضافه کرد؟

دو روش محبوب برای پرداخت در شما عبارتند از:

درگاه پرداخت – شما با یک بانک قرارداد همکاری دریافت و وصول وجه پرداختی از سمت مشتری می بندید ، سپس آنها پرداخت های شما را می پذیرند و پول را به حساب بانکی تجاری شما منتقل می کنند.

پکیج درگاه پرداخت – شما از نرم افزار جامعی استفاده می کنید ، که سبد خرید فروشگاه شما را به شبکه پرداخت کارت به کارت وصل می کند.

 

چگونه می توانم بهترین روش پرداخت را انتخاب کنم؟

بررسی کنید که چه میزان فروش دارید و چه نوع شخصی محصولات شما را خریداری می کند.

 

دریابید که مشتریان شما از کجا هستند. اگر مشتریانی از کشورهای مختلف دارید ، حتماً نیازهای بین المللی را برآورده کنید. به عنوان مثال خریداران در کانادا اولویت های پرداخت متفاوت خریداران در ایران را دارند.

بدون توجه به نیازهای فروشگاه خود روش پرداخت را انتخاب نکنید.

 

امنیت چیست؟

امنیت نگرانی بزرگی برای خریداران آنلاین است. اما اگر سایت خود را ایمن کنید می توانید تمام نگرانی های آنها را برطرف کنید. و این ساده تر از چیزی است که فکر می کنید!

فروشگاه های آنلاین امنیت را با گواهینامه های SSL به دست می آورند.

SSL مخفف Secure Socket Layer است. داده های کاربران شما را رمزگذاری می کند و تجربه خرید آنلاین آنها را کاملاً ایمن می کند.

 

 Ssl دو مزیت مهم برای تجارت شما دارد:

خریداران در فروشگاه شما احساس امنیت می کنند.

Google فروشگاه شما را با رتبه های بالاترنشان می دهد.

 

قبل از حرکت به مرحله بعدی ، اطمینان حاصل کنید که:

با مقایسه هزینه ها و لیست های مختلف تصمیم گرفته اید که کدام یک از روشهای پرداخت برای فروشگاه شما مناسب است؟

بررسی کنید که آیا سایت شما قبلاً دارای گواهینامه SSL بوده است یا خیر ، و اگر قبلاً درج نشده باشد ، یکی را جداگانه خریداری کنید.

مرحله ۸: تنظیمات حمل و نقل خود را انجام دهید

شما محصولات و گزینه های پرداخت را برای خرید مشتریان به سایت اضافه کرده اید. مورد بعدی اطمینان حاصل می کند که می توانید آن محصولات را تحویل بدهید.

 

آدرس مبدأ حمل و نقل شما چیست؟

این مهم است، اگر محصولات را از آدرسی که دفتر شما نیست ارسال کنید. برای اطمینان از حمل و نقل و مالیات ، باید مبدا حمل و نقل جداگانه ای را وارد کنید.هنگامی که آدرس خود را اضافه کردید ، می توانید برچسب های حمل و نقل چاپ کنید.

به کدام مناطق حمل و نقل می خواهید حمل کنید؟

نرخ حمل و نقل بین کشورها و مناطق (مناطق) که به آن ارسال می کنید متفاوت است.

گزینه های مختلف حمل و نقل چیست؟

پس از تنظیم موقعیت مکانی برای ارسال محصولات ، می توانید تصمیم بگیرید که چطور آنها را تحویل بدهید.

 

حمل و نقل رایگان – اگر توانایی آن را داشته باشید ، ارسال رایگان یک نقطه فروش فوق العاده است. نکته سریع: حمل و نقل رایگان را با مقدار مشخص سفارش ارائه دهید. این می تواند هزینه های حمل و نقل رایگان را برای شما جبران کند.مثلا حمل ونقل رایگان برای سفارش های بالای ۵۰۰ هزار تومان را تنظیم کنید.

حقی برای شما: تنها محصولات لوکس و گران را رایگان ارسال کنید و برای محصولات ارزانی که سود زیادی ندارند این گزینه را قرار ندهید.

نرخ ثابت- بدون توجه به محصول ، نرخ حمل و نقل یکسانی را ارائه دهید. ارسال نرخ یکسان برای بازاریابی بسیار مفید است. شما می توانید ۲۰ هزار تومان را برای ارسال به هر نقطه قرار دهید.

قیمت حساب شونده – قیمت حمل و نقل را با عواملی از جمله اندازه سفارش ، وزن و مقصد محاسبه کنید. مشتریان این گزینه را دوست دارند زیرا صادقانه و شفاف است.

مناسب برای فروشگاه هایی که محصولاتی را با وزن های مختلف به فروش می رسانند. خوب برای کالاهای بزرگ که هزینه حمل رایگان آنها گران است ، می توان از این گزینه استفاده کرد.

انتخاب روش حمل ونقل توسط مشتری یکی از گزینه هایی است که مشتریان دوست دارند.به انتخاب خود یک گزینه را انتخاب می کنند.مانند اضافه کردن یک پیک اختصاصی با هزینه بیشتر برای تحویل کالا.

 

مرحله ۹: پیش نمایش ، تست و فروشگاه اینترنتی خود را منتشر کنید

اکنون می بایست محصولات خود را اضافه کرده ، قالب فروشگاه خود را سفارشی کرده ، میزان پرداخت و ارسال خود را تنظیم کرده و تنظیمات فروشگاه خود را مرتب کرده باشید.

اما قبل از اتمام ایجاد فروشگاه اینترنتی خود یک مرحله مهم وجود دارد: آن را آزمایش کنید.

آزمایش فروشگاه شما بهترین راه برای اطمینان از نیاز مشتریان شما است.

هنگام پیش نمایش و آزمایش فروشگاه خود ، موارد اصلی برای بررسی این موارد وجود دارد:

آیا پرداخت شما کار می کند؟

هنگام آزمایش فروشگاه خود ، به روند پرداخت آن توجه ویژه ای داشته باشید. اطمینان حاصل کنید:

 

سفارشات در تمام روش های پرداخت کار می کند

گزینه ها و هزینه های حمل و نقل شما صحیح و قابل مشاهده است

موارد و قیمت موجود در سبد خرید شما صحیح است

تخفیف / تبلیغات اعمال می شود

 

عملکرد فروشگاه خود را بررسی کنید

موارد بعدی اطمینان حاصل می کند که فروشگاه شما واقعاً کار می کند.

اطمینان حاصل کنید که هر دکمه یا لینک قابل کلیک درست است. کلیک کردن روی لینکهایی که کار نمی کنند مشتریان را نا امید خواهد کرد.

از دوستان و خانواده خود بخواهید که سایت شما را تست کنند و بازخورد آن را بررسی کنید.

 

آیا محتوای فروشگاه خود را بررسی کرده اید؟

بسیاری از افراد با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی که پر از خطاهای محتوایی و نگارشی است ، اشتباه می کنند.رعایت این امر باعث می شود فروشگاه شما دوست داشتنی به نظر برسد.

 

مطمئن شوید محتوای وب سایت شما سئو شده  و سئو محتوا در همه محصولات نیز رعایت شده است.

 

آیا فروشگاه شما روی موبایل کار می کند؟

پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۱ ،فروش از موبایل ۵۴٪ از کل فروش تجارت الکترونیک را به خود اختصاص دهد. به طور خلاصه ، بسیار مهم است که سایت شما بدون توجه به دستگاهی که مشتری شما از آن استفاده می کند ، کاملاً کار کند.

فروشگاه شما باید در تلفن همراه ، تبلت و کامپیوتر پاسخگو باشد. می توانید این کار را در حالت پیش نمایش سایت خود آزمایش کنید و برای شروع آزمایش درحالت موبایلی سایت را بررسی کنید.

 

آیا فروشگاه خود را در مرورگرهای مختلف آزمایش کرده اید؟

مشتریان شما فقط از دستگاه های مختلف استفاده نمی کنند – آنها از مرورگرهای مختلفی نیز استفاده می کنند

فقط پنج دقیقه طول می کشد تا بررسی شود و مطمئن شوید!

به بخش تنظیمات فروشگاه خود بروید و تنظیمات برگزیده خود را برای هر یک از موارد زیر انجام دهید:

زبان: زبانی را انتخاب کنید که مشتریان شما در سایت ببینند

ارز: ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید

منطقه زمانی: تنظیم منطقه زمانی مناسب به پیگیری سفارشات شما کمک می کند

آدرس: اطلاعات تماس خود را به مشتری نشان دهید

نام فروشگاه: همانطور که در ایمیل های فروشگاه شما ، صفحه اصلی و جستجوهای آنلاین ظاهر می شود

اطلاعات تماس: شماره تلفن عمومی و آدرس ایمیل

تنظیمات سفارش: تنظیم کنید که آیا مالیات را به قیمت محصول خود اضافه کنید یا خیر

تنظیمات محصول: شما می توانید تصمیم بگیرید که کدام اطلاعات را مانند وزن محصول یا رتبه بندی به مشتریان نمایش دهد.

 

https://www.websitebuilderexpert.com/building-online-stores/

author-avatar

درباره مدیر وب سایت

شرکت نرم افزاری آسان افزار رایانه آتیه گستر (گروه نرم افزاری i-dev) با مسئولیت محدود و شماره ثبت 550646 در اداره ثبت شرکت های استان تهران ثبت شد و محوریت کاریش، طراحی و پیاده سازی و توسعه نرم افزار های تحت وب و اپلیکیشن های موبایلی با محوریت PWA و همچنین طراحی سیستم های یکپارچه سازمانی و شرکتی همانند ERP - CRM و HelpDesk می باشد.

مطالب مرتبط

3 thoughts on “تکنیک های طراحی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *