قیمت طراحی سایت

 

چگونگی تعیین قیمت خدمات خود ، تا حد زیادی بر نحوه مشاهده مشتری های آینده در تجارت شما تأثیر خواهد گذاشت. برای کسانی که در تجارت آزاد فعالیت جدید دارند ، همیشه وسوسه می شوید که قیمت های خود را پایین بیاورید تا بتوانید پروژه ها یا علاقه های بیشتری را بدست آورید.

وقتی این کار را انجام می دهید ، کاری که انجام می دهید جذب شکارچیان معامله گر است که ارزش کار شما را نمی بینند ، و نه مشتری برای طولانی مدت. وقتی نرخهای خود را پایین تنظیم می کنید ، می خواهید سیگنالی ارسال کنید که به اهمیت خود یا شغل خود اهمیت نمی دهید.

بنابراین چگونه می توانید قیمت خود را تعیین کنید؟ درست مانند انگیزه ، قیمت گذاری خود شامل دو چیز است – داخلی و خارجی.

ما دراینجا قیمت ها را به دو دسته ی ؛

 

۱- قیمت های داخلی

۲-  قیمت های خارجی

 

تقسیم بندی میکنیم.

قیمت گذاری داخلی

قیمت گذاری داخلی همان چیزی است که شما برای خود حفظ می کنید و برای مشتری آشکار نمی کنید. این شامل این است که شما هنگام محاسبه چقدر باید مشتری خود را شارژ کنید ، تمام عوامل یا عناصر لازم را درج می کنید.

این دستورالعمل MAR یا حداقل نرخ قابل قبول نامیده می شود – قابل قبول ترین پایین ترین نرخی که مایل به کار برای آن هستید.

محاسبه MAR شامل هزینه های شخصی و شغلی شما براساس تعداد ساعات کاری برای کار بر روی یک پروژه است.

همچنین باید مالیات بر این مهم اضافه کنید.

به عنوان مثال ، سربار شخصی شما (غذا ، سرپناه ، پوشاک و سایر وسایل مورد نیاز برای زندگی شما) ۳۰،۰۰۰ دلار در سال هزینه دارد در حالی که سربار مشاغل شما ۵۰۰۰ دلار در سال است. و سپس ، بگذارید بگوییم شما مایلید به مدت ۴۸ هفته در یک پروژه خاص به مدت ۴۸ ساعت کار کنید ، یعنی برابر با ۱۴۴۰ ساعت.

بنابراین دو سربار اضافه کنید ، که ۳۵۰۰۰ دلار است و آن را ۱،۴۴۰ ساعت تقسیم می کنید ، ۲۴/۳۱ دلار دریافت می کنید – این به حداقل نرخ قابل قبول شما تبدیل می شود. اگر مالیات را اضافه کنید ، ۲۰٪ بگویید ، این رقم حدود ۲۹.۷۰ دلار خواهد بود.

این محاسبه البته متفاوت است زیرا هر شخص ملاحظات و متغیرهای مختلفی دارد. نکته آخر این است که شما از آن به عنوان یک راهنما استفاده می کنید و هرگز حتی بالاتر از MAR خود نمی روید ، فقط بالاتر.

قیمت گذاری خارجی

 

قیمت گذاری خارجی همان چیزی است که می توانید با مشتری خود بحث کنید. این قیمتی است که با ارزشی که شما برای پروژه به ارمغان می آورید مطابقت دارد. این قیمتی است که وقتی به شما داده می شود باعث بهتر شدن کار شوید.

با توجه به قیمت گذاری های خارجی ، چند نکته برای یادآوری در اینجا آورده شده است:

 

 

۱. چشم خود را به مسابقه بیندازید

 

آگاه باشید که دیگران چه مقدار خدمات خود را شارژ می کنند تا یک ایده داشته باشند. با این حال ، نرخ های دیگران نباید روی شما تأثیر بگذارد ، زیرا به احتمال زیاد برخی از آزادکاران بویژه موارد جدید خدمات خود را زیرپا می گذارند.

شارژ بالاتر در مورد بیشتر فریلنسرها ممکن است دشوار باشد ، اما پایداری شغل شما به عنوان یک طراح آزاد را تعیین می کند.

 

 

۲. هرگز قیمت خود را طبق ساعت تعیین نکنید

 

هنگامی که به سایت های شغلی یا بازارهای شغلی می روید ، تعداد زیادی پروژه در ساعت تعیین می شوند. اگرچه مشکلی در این زمینه وجود ندارد ، اما شارژ در ساعت معایب آن را دارد.

برای یک ، وقتی یک ساعت مشتری را شارژ می کنید ، همیشه از زمان آگاه هستند. با شروع کار در ساعات طولانی تر ، مشتری ممکن است شروع به شکایت از مدت طولانی شما کند.

بعضی اوقات ، فقط انجام تغییرات خاصی که بر وب سایت تأثیر می گذارد ، فقط چند دقیقه طول می کشد. اگر این اتفاق بیفتد ، شما از مقدار ارزشی که در جدول آورده اید کم می کنید.

علاوه بر این ، شارژ ساعتی خلاقیت شما را محدود می کند که به نوبه خود ، ارزش شما را به پروژه محدود می کند. بنابراین ، خیلی بهتر است که در کنار مشتری آینده نگر باشید و به او بگویید که چقدر شارژ می کنید همراه با فرآیند درگیر در پروژه.

برای دستیابی به اهداف وب سایت می توانید مراحل و راهکارهایی را که انجام می دهید ذکر کنید. وقتی مشتری ارزشی را که می توانید برای خود بیابید ، نمی داند که با نرخ شما موافقت کند. در واقع ، آنها حتی ممکن است از شما سؤال نکنند ، و وقتی ارزش شما را می فهمند ، هزینه بالاتری را به شما پیشنهاد می دهند.

 

 

۳. طبق ارزش خود شارژ کنید

 

ارزش در اینجا فقط به زمان شما مربوط نمی شود بلکه به کل تجربه کار با شما نیز مربوط می شود. به یاد داشته باشید که شما فقط وقت خود را نمی گذرانید ، بلکه تخصص خود را نیز به دست می آورید. این شامل خدمات شما ، نحوه ساخت پروژه و نتیجه پروژه می شود.

 

 

۴- زمان صحبت کردن با مشتری خود را صرف کنید

 

متخصصان وب مستقل غالباً اشتباه می کنند که سریعاً قرارداد را ببندند. آنچه در این صورت اتفاق می افتد این است که برای عقد قرارداد ، آنها با هراس مشتری از ترس اینکه فرار کنند ، توافق می کنند.

از یک طرف مشتری از شما سؤال می کند که چقدر شارژ می کنید و بدون بحث در مورد جزئیات چقدر طول می کشد زیرا واقعیت این است ، هنوز مشتری های زیادی وجود دارند که به دنبال معامله هستند. بنابراین ، عاقلانه است قبل از غوطه ور شدن در هر پروژه جدید ، احتیاط کنید.

چطور می تونی این کار رو بکنی؟

ابتدا بدانید مشتری شما واقعاً می خواهد چه چیزی را بدست آورد. آیا آنها فقط قصد طراحی مجدد وب سایت را دارند؟ آیا آنها می خواهند کالای جدیدی معرفی کنند یا ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنند؟

همچنین می توانید به جای یک گزینه های مختلف ارائه دهید. یکی از بسته های اصلی است که شامل آنچه آنها می خواهند و بسته حق بیمه که شامل موارد دیگری است که مشتری شما نمی داند تا زمانی که آنرا به آنها ارائه دهید ، به آنها نیاز ندارند.

در آخر ، اطمینان حاصل کنید که شرایط پرداخت و همچنین چگونگی اتمام پروژه را تعیین کرده اید ، که شامل پرداخت پیش رو ، نقاط عطف و البته مهلت می باشد.

 

 

۵. همیشه قیمت خود را بر اساس اهداف مشتری تعیین کنید

 

فقط روی نتیجه فوری که مشتری شما می خواهد تمرکز نکنید بلکه اهداف کلی آنها. شما متخصص و بیشتر اوقات مشتری هستید ، واقعاً وسعت واقعی آنچه را که لازم دارند ، نمی دانید.

یاد بگیرید که بین خطوط مطالعه کنید و از آنها سؤال کنید تا بدانید که واقعاً چه چیزی می خواهند و به چه چیزی احتیاج دارند. شما تعجب خواهید کرد که چقدر آنها در بحث درباره روند با شما باز هستند. مشتریانی که می خواهند میانبر باشند ، کسانی هستند که بزرگترین سردرد را به شما نشان می دهند ، بنابراین مطمئن شوید که از آنها جلوگیری می کنید.