برنامه نویسی شرکتی و طراحی سایت شرکتی
سئو وب سایت

لینک گذاری در سایت های انتشاراتی های برتر دنیا

 

مدتیه از خودم میپرسم که بازاریابی محتوای و روابط عمومی دیجیتال چه نتایجی رو می تونن در بر داشته باشن برای یک بیزینس.

بنابراین من تصمیم گرفتم تا با نگاهی به پیشرفت های کل که توسط گروهی از خبرگزاری ها که در چند ماه گذشته از توجه مطبوعات قابل توجهی برخوردار بودند ، رویکردی مبتنی بر داده ها برای تعیین کمیت ارزش پیوندهای مربوط به مطبوعات رده بالا استفاده کنم. سپس من بررسی کردم که چه ناشرانی می توانند بیشترین تأثیر را در رتبه بندی ها داشته باشند.

هدف من پاسخ به این سؤال بود: هنگامی که برند شما پوشش رسانه ای را تضمین می کند، چه نوع از خلاءهای مطبوعاتی  محتوایی متوسط را می توان پیش بینی کرد؟ و چگونه می توانید بزرگترین نتیجه ی ارگانیک را بدست آورید؟

اول از همه اینکه : لینک های سطح بالا اهمیت بسیار زیادی دارند

این نمودار نشان دهنده ارتباط بین تعداد دفعاتی است که یک سایت از داخل متن مقاله ناشران با رتبه و ترافیک آن به آن مرتبط شده است.

با توجه به تعداد متغیرهای احتمالی که به تغییرات در رتبه بندی کمک می کند (عوامل در سایت ، میزان و کیفیت محتوای سایت ، مجازات ها و غیره) دیدن مقادیر R (که رابطه خطی را تعیین می کند) این نتیجه بالاست.

به طور کلی ، هرچه امتیاز R بالاتر باشد ، ارتباط بین تعداد پیوندها از ناشران و پیشرفت در رتبه بندی ارگانیک قوی تر خواهد بود.

ما بین تعداد ذکر شده در سایت های خبری رتبه بندی شده در 500 برتر و رابطه حتی قوی تر برای کسانی که در 300 فهرست برتر قرار دارند ، روابط قابل توجهی پیدا کردیم.

 

دلیل احتمالی این موضوع به این دو مورد مربوط می شود :

  • بیش از ۳۰۰ ناشر برتر همواره به سایت هایی که دارای ارزش پایینتری از نظر Domain Authority یا ارزش دامنه هستند اهمیت می دهند و آنها را پیشنهاد می کنند،
  • 300 ناشر برتر غالباً دارای شبکه های سندیکایی بزرگتر و دید وسیع تری هستند که منجر به ایجاد پیوندهای بیشتر به عنوان نتیجه مطبوعات می شود که منجر به تجمع بیشتر دامنه ها می شوند.

کدام ناشران بیشترین ارتباط را دارند؟

هنگام بدست آوردن ناشران ، می توان فهمید که چه کسی به احتمال زیاد پیوندی را ارائه می دهد. برخی ناشران سیاست هایی در رابطه با پیوندهای خروجی از هر نوع یا پیاده سازی همه پیوندهای برون مرزی دارند. با نگاهی به مجموعه داده عظیم ، درک بهتری پیدا کردم که ناشران بیشتر به سایتهای دیگر پیوند می دهند.

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”3.19.17″]

به تعداد زیاد سایتهای خبری محلی با تعداد بالای پیوندهای خروجی توجه کنید. اخبار محلی اغلب علاقه مند به پیوند دادن هستند. متأسفانه ، اکثر اخبار محلی دارای یک ویرایش در مقیاس بزرگ نیستند ، بنابراین به دنبال انتشار ناشرهای سطح بالا با تعداد زیادی پیوند برون مرزی ، احتمالاً هنگام تهیه لیست پستی استراتژی بهتری است. بنابراین ، وقتی آنها را از لیست حذف کنید ، اینجا برندگان هستند.

 

۱۵ ناشر برتر ایالات متحده امریکا که لینک های زیادی را ارئه می دهند :

  • Forbes
  • The New York Times
  • ZDnet
  • NPR
  • PR News Wire
  • Seeking Alpha
  • The Conversation
  • USA Today
  • CNN
  • Benzinga
  • Business Insider
  • Quartz
  • The Hill
  • Heavy
  • Vox

 

سایت هایی مانند Forbes فقط لینک های nofollow را خراب می کنند ، اما بسیاری از این موارد پیوندهای dofollow را ارائه می دهند (علاوه بر این که فقط عالی بودن ، داشتن قدرت بالا برای دستیابی به آنهاست). برخی گزینه های خاص در صنعت ، مانند Seeking Alpha ، Benzinga و Hill ، می توانند انتشارات رویایی ویژه عمودی ویژه ای را برای تلاش برای پوشش دادن این برنامه ایجاد کنند.

 

کدام ناشران از لحاظ پیشرفتهای جستجوی ارگانیک بیشترین ارزش را دارند؟

با نگاهی به این بانک اطلاعاتی ، می توان به میانگین درآمد ترافیک ارگانیکی که توسط سایتی که پیوند را به دست آورده بود ، جمع کرد.

 

این نمای فقط برای سایتهایی که 100+ بار با آنها ارتباط برقرار کرده اند فیلتر شده است تا ناشرهای دورتر با حجم کم پیوندهای خروجی فقط به تعداد کمی از سایتها کاهش یابد.

سایتهای پرطرفدار بیشتری در نزدیکی بالا قرار دارند ، و این نکته را بار دیگر تأکید می کنیم که هرچه یک سایت محبوب تر باشد ، پیوندی از آنها بیشتر خواهد شد از نظر ارتقاء رتبه بندی ارگانیک.

در حالی که اکثر پیوندهای با ارزش بالا از این سایتها هستند ، تعداد کمی سایت میان رده وجود دارد که به نظر می رسد ارزش نامتناسب از جمله چندین سایت خبری محلی و ناشران معتبر طاقچه را اهدا می کنند.

 

روش شناسی یا متدولوژي

من از پروژه GDELT ، انبار انبوهی از مقالات خبری که با استفاده از BigQuery قابل جستجو هستند ، استفاده کردم تا پیوندها را از کلیه مقالات خبری طی یک سال گذشته استخراج کنم. سپس آنها را با دامنه root جمع کردم.

برای هر دامنه از مجموعه داده های GDELT که حداقل در 30 مقاله در یک مقاله خبری ذکر شده است ، ما داده های ارگانیک را از API SEMrush برای هر یک از آنها بیرون کشیدیم.

من شماره های تغییر SERP را با داده های GDELT تمیز شده با تطبیق آن با URL سایت مرتبط به سایت ترکیب کردم. این تغییرات ارگانیک به من (حجم ترافیک ، قیمت ، رتبه بندی تغییر حجم کلمه کلیدی) برای هر یک از URL های اصلی مرتبط با بیش از 30 بار از طریق متن مقالات موجود در GDELT ایجاد کرد.

از آنجا ، من تجزیه و تحلیل همبستگی را اجرا کردم تا ببینم آیا می توانیم تأثیر آماری قابل توجهی از پوشش خبری در رتبه بندی ها داشته باشیم یا خیر.

 

شما ممکن است این مطالب را نیز دوست داشته باشید

کامنت بذار

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.